Każdy przedmiot w kategoriach "przedsionki", "szyby", "inne" w naszym sklepie jest wysyłany na koszt naszej firmy. Jeśli przedmiot jest niemożliwy do wysyłki bądź przesyłka tego przedmiotu jest określona przez dostawcę (kuriera), jako niestandardowa, stosowna informacja znajduje się w opisie na stronie towaru.
Możliwy jest własnoręczny odbiór przedmiotów, po uprzednim ustaleniu drogą telefoniczną lub mailową.
Wysyłki realizujemy kurierem FedEx, co gwarantuje wysoką skuteczność doręczenia przesyłki we wskazane przez Państwa miejsce.
Termin doręczenia przesyłki to 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Dostawy towarów są często ustalane przez kuriera telefonicznie, firma kurierska zastrzega sobie jednak, że nie jest to jej obowiązkiem.
Uwaga!Odbiór towaru od kuriera musi być poprzedzony gruntownym sprawdzeniem, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia szkód transportowych konieczne jest spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego. Daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być identyczne. W przypadkach, kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp., firma Maxus nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w imieniu klienta składa nasza firma.